عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: استعفای طلایی دارای یک پیش زمینه قبلی بوده و هیچ ربطی به اعضای هیئت رئیسه شورا ندارد.

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با نقش شورایاری‌ها در رفع مشکلات شهر تهران، اظهار داشت: شورایاری‌ها به عنوان همیاران و همراهان شورای شهر تهران و به جهت اطلاع‌رسانی و رفع مشکلات محلات که از دید اعضای شورا به دلیل نگاه کلان به موضوعات مغفول باقی می‌ماند بسیار مهم است.

وی افزود: شورایاری‌ها مشکلات محلات را از نزدیک احساس می‌کنند و می‌توانند آن‌ها را از طریق شهرداری محلات برطرف کنند و آن بخشی از معضلات شهری که از توان شهرداری مناطق خارج است به شورای تهران انتقال دهند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران بیان کرد: شورایاری‌ها افرادی بی‌توقعی هستند که بدون دریافت هیچ حقوقی و به دلیل احساس مسئولیت نسبت به منطقه سکونت خود، مشکلات محله را در تمام ابعاد احساس می‌کنند و انتقال می‌دهند.

قناعتی با بیان اینکه اعضای شورای شهر به مشکلات شهری با دیدی کلان نگاه می کنند، گفت: اعضای شورای شهر به دلیل مقیاس زیاد شهر تهران، نمی‌توانند از تمام مشکلات با خبر شوند و این شورایاری هستند که در این زمینه یاری‌رسان هستند.

وی با اشاره به استعفای طلایی از شورای شهر بیان کرد: آقای طلایی در زمان استعفا از لفظ نارضایتی از هیئت رئیسه شورا استفاده کرد و این در شرایطی است که مشکل اصلی آقای طلایی با رئیس شورا بود .

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: برداشت آقای طلایی از جلسات ارائه گزارش‌های شورایاری‌ها، جلسات هفتگی و برداشت آقای چمران هر دو هفته یک‌بار بود همین موضوع باعث ایجاد سوءتفاهمی بین رئیس و نائب رئیس شورا شد.

قناعتی افزود: دلیل استعفای آقای طلایی را هم یک پیش زمینه قبلی و یا عدم برگزاری جلسه ارائه گزارش شورایاری ها دانست.

وی با اشاره به اینکه این موضوع هیچ ارتباطی به اعضای هیئت رئیسه شورا ندارد،بیان کرد: این موضوع فقط یک مشکل بین رئیس و نائب رئیس و اعضای هیئت رئیسه فقط به دنبال رسیدگی به مشکلات مردم هستند.

عضو هیئت رئیسه شورا شهر تهران گفت: آقای طلایی دارای شخصیت بزرگی هستند و به نظر بنده این موضوع تنها دلیل استعفای ایشان نیست و دارای پیش زمینه قبلی است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار