طراحی دیوار مهربانی در شیراز باعث شد تا مردم به کمک نیازمندان بشتابند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خیابان قدمگاه شیراز این روز ها دیوار مهربانی را در خود جا داده است که عده ای جوان گمنام دیوار یکی از خانه های این خیابان را رنگ کرده اند و در کنار آن نوشته‌اند: نیاز نداری بذار، نیاز داری بردار. 

در اقصی نقاط کشور نیز مهربانی‌هایی از این دست دیده می‌شود. در تهران و قزوین نیز پیش از این مردم خیر در شهر یخچالی گذاشته‌اند که مردم آن را با خوراکی‌های خود پر می‌کنند و فقرا می‌توانند از این خوراکی‌ها استفاده کنند. 

طی چند روز گذشته این حرکت با استقبال گروه‌های مختلف مردمی مواجه شده و نکته جالب اینجا است، کسانی‌ که لباس می‌گذارند به تعداد زیاد و کسانی‌که نیاز دارند فقط یک دست لباس برمی دارند. این جوانان نا‌شناس و البته خیر به هیچ ارگان و خیریه‌ای وابسته نبودند اما گفتند که قصد دارند تعدادی دیگر از دیواهای شهر را نیز این‌گونه طراحی کنند. 

تلا‌‌ش‌ ها برای پیدا کردن این جوانان خیر و مبتکر بی‌نتیجه ماند اما اقدام آن‌ها برای ایجاد فرهنگ نوع دوستی در شهر فرهنگی شیراز نشان داد که هنوز خیلی‌ها در این شهر دغدغه مهربانی کردن دارند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۴
دنبالشون نگردید اجازه بدیدایرانی ایرانی زندگی کنه . این روش ایرانی است که بامکتب اهل بیت بزرگ شده نه چیزهایی که ما در گوشه و کنار می بینیم یا می شنویم و استکبار به دنبال بی هویت کردن و بی تفاوت کردن ملت ما ، مخصوصا جوانان ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۶ آذر ۱۳۹۴
انشالله که خداوند خیرشون بده اجرشون با امام حسین(ع)