در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری روسا کلانتری ها و پاسگاه های فارس در جهت تامین امنیت انتخابات دور هم جمع شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی در شانزدهمین همایش روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان فارس گفت: دو انتخابات مهم امسال در اسفند ماه برگزار می شود و این همایش به‌ منظور ابلاغ مقررات و قوانین و احصای آسیب‌ها برگزار شده است.

وی عنوان کرد: ما تمام توان و ظرفیت خود را برای تأمین امنیت انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به کار خواهیم گرفت و حجت در برنامه های نیروی انتظامی قانون است.

فرمانده انتظامی فارس همچنین یادآور شد: طبق گزارش سازمان قضایی نیروهای مسلح طی سال‌های برگزاری انتخابات حتی یک مورد مبنی بر دخالت نیروی انتظامی در امور سیاسی و انتخابات از سوی نیروی انتظامی مشاهده نشده است.

فرمانده انتظامی استان فارس برخورد قاطع پلیس با خرده‌فروشان مواد مخدر و ناهنجاری‌های اجتماعی و بدحجابی را از مأموریت‌های بسیار مهم پلیس استان بیان کرد و گفت: امید است در ماه‌های پایانی سال بتوانیم برای ارزیابی مناسب مجموعه نیروی انتظامی فارس، امنیتی قابل‌قبول را در این استان داشته باشیم.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.