معاون راه روستایی وزارت راه وشهرسازی در سفر به شهرستان ریگان وبازدید از راههای این شهرستان 65میلیارد ریال برای بازگشایی راهها وجاده ریگان -جاسک اختصاص داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،میر شفیع افزود: با توجه به اینکه روکش اسفالت 25کیلومتر از
راههای روستایی شهرستان ریگان دچار خسارت شده است اعتباری به مهم
اختصاص یافت .

وی بیان داشت:هر 10کیلومتر راه که توسط دهیاریها زیر سازی گردد اسفالت آنها توسط حوزه راه روستایی انجام خواهد شد .



معاون راه روستایی وزارت راه وشهرسازی تصریح کرد: 14کیلومتر از راه سرزه دهنه عباسعلی شهرستان ریگان که مقداری از ان اسفالت وزیر سازی شده است به زودی اجرایی خواهد شد .

میر شفیع اظهار داشت: در سفر امروز به شهرستانهای شرقی بازدید از روند پروژههای راه صورت گرفت که تعدادی از این پروژهها در حال ساخت وتعدادی دیگر متوقف شده بود که به زودی اجرایی خواهد شد .

وی افزود: با توجه به اینکه تا کنون تخصیص اعتبارات ملی را نداشتیم اما پیمانکاران در منطقه همچنان مشغول به فعالیت می باشند .

معاون راه روستایی وزارت راه وشهرسازی تصریح کرد: با توجه به اینکه پروژه

ریگان- جاسک یکی از پروژههای بزرگ ملی است ومختصات ان در جاده اصلی قرار دارد اما به دلیل اینکه تعدادی از راههای روستایی را تحت پوشش قرار می دهد اعتباراتی در این زمینه اختصاص یافته است .

میر شفیع افزود :به زودی این جاده در شهرستان ریگان که قیر ان به صورت رایگان می باشد انجام ومردم روستاهای این مناطق از مزایای ان بهره مند خواهند شد .

وی افزود: از نهاد ریاست جمهوری واستانداری کرمان اعتباراتی برای این پروژه بزرگ در شهرستان ریگان تخصیص داده شده است .

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه شهرستان ریگان شانزده وهفت دهم درصد راه دارد بیان داشت: در صورتی که در دیگر شهرستانهای استان بیش از 70درصد راه روستایی اسفالته دارند .

امین باقری اظهار داشت در
مناطق کوهستانی شهرستان ریگان هیچ گونه راهی وجود ندارد واهالی این مناطق به سختی تردد می کنند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: اختصاص ، اعتبار ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.