تعدادی از سرمایه گذاران کشور مالزی که به منظور مشارکت و همکاری در اجرای قطعات متحرک، برقی و مکانیکی پروژه قطارشهری به کرمانشاه سفر کرده اند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  تعدادی از سرمایه گذاران کشور مالزی که به منظور مشارکت و همکاری در اجرای قطعات متحرک، برقی و مکانیکی پروژه قطارشهری به کرمانشاه سفر کرده اند.

استاندار کرمانشاه در جلسه ای با حضور این سرمایه گذاران گفت:از مشارکت و همکاری در اجرای طرح قطار شهری کرمانشاه حمایت می کنیم .

دکتراسدا.. رازانی گفت: خوشبختانه شهرداری کرمانشاه با توجه به منابع درآمدی خود و همچنین اولویت ها و برنامه های عمرانی دولت که با توجه به توافقات شکل گرفته روزهای بهتری در انتظار این دولت است، طرح قطار شهری کرمانشاه از حمایت و استقبال خوبی برخوردار است و این موضوعات می تواند انگیزه سرمایه گذاران در همکاری این طرح را دو چندان کند.

در این جلسه مدیرعامل و مدیرتوسعه اقتصادی شرکت مالزیایی و مهندس مردانی مشاور اجرایی طرح اجرای قطعات متحرک، برقی و مکانیکی گرارشی از روند کاری خود ارائه و آمادگی خود را برای مشارکت و همکاری در طرح اعلام کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.