جانشين فرمانده انتظامي استان از آمادگي كامل پليس زنجان براي امداد رساني به مسافران در فصل سرما خبرداد و گفت : رعايت مقررات و اصول رانندگي ضامن سلامتي است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفري در جلسه امداد و نجات جاده اي تبعات حوادث رانندگي را داراي ابعاد گسترده اي معرفي كرد و گفت: وقوع يك حادثه رانندگي مي تواند چندين خانواده را درگير و آينده افراد زيادي را دستخوش تغيير كند.

وي با تاكيد بر اينكه يگان هاي امدادي و مشاركت كنندگان در طرح زمستاني پليس راه از تعامل و همكاري خوبي برخوردارند، اضافه کرد: اين يگان ها از شاخصه هاي مهم همدلي و همزباني، انگيزه الهي، از خود گذشتگي و خدمت بي منت به مردم برخوردارند.

اين مقام انتظامي با اشاره به برفگير بودن استان زنجان و روستاها در مسير يخبندان، افزود: لازم است در حوزه هاي ترافيکي پيش بيني هاي لازم را در بحث راهداري و امداد رساني داشته باشيم.

جعفري تصريح کرد: با اقداماتي که در سال گذشته انجام شد شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده اي در طرح زمستانه بوديم؛ اميدواريم که با همکاري و هماهنگي به عمل آمده بين مسئولان دخيل در طرح زمستاني امسال نيز شاهد کاهش سوانح و حوادث جاده¬اي و رضايتمندي بيشتر مردم باشيم.

جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به سختي و دشواري فعاليت نيروهاي حاضر در طرح زمستانه، افزود: نيروهاي دخيل در طرح زمستانه در عين خدمت رساني به مردم به نوعي فرشتگان نجات افراد در سطح محورها هستند.

وي خاطرنشان کرد: در اجراي اين طرح ضمن نظارت و کنترل بر تجهيزات زمستاني ناوگان حمل و نقل عمومي و مسافربر، از تردد وسايل نقليه داراي نقص فني و فاقد زنجير چرخ جلوگيري مي شود.

اين مقام انتظامي ادامه داد: طرح زمستاني پليس راه همانند سال هاي گذشته با همکاري سازمان هاي امداد و نجات و خدمات رسان از جمله راه و شهرسازي، سازمان حمل و نقل و پايانه ها، هلال احمر، اورژانس، هواشناسي، آتش نشاني و نقاط برف گير استان اجرايي مي شود.


انتهای پیام/س

برچسب ها: آمادگی ، زنجان ، پلیس ، سرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.