نمایشگاهی از آثار لیلا فلاح در نگارخانه مهروا چشم به راه هنردوستان است.

لیلا فلاح هنرمند نمایشگاه «در منقبت میم ر غین» در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مدیای این نمایشگاه نقاشی است و 27 اثر با تکنیک اکریلیک در آن به نمایش در آمده است.

وی افزود: تا کنون در 30 نمایشگاه گروهی شرکت داشته‌ام و این پنجمین نمایشگاه انفرادی من است. آنچه قابل ذکر است این است که تا اوایل نمایشگاه سومم مفاهیم کاری‌ام به اسطوره‌ها و فضای نقاشی ایرانی نزدیک بود؛ اما در دو نمایشگاه آخر کمی با آن فضا فاصله گرفتم و بیشتر به مسائل مربوط به زنان پرداختم. در نمایشگاه «چشم زخم» که یکی از نمایشگاه‌ها بود، 11 پرده 3 متری آویزان شد و روی آن‌ها کار شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در خلق آثار نمایشگاه نیم‌نگاهی به یکی از کتب دوره قاجار داشتم که به صورت چاپ سنگی منتشر شده و زندگی زنان را از دیدگاه‌های مختلف بیان می‌کند. این نمایشگاه به نوعی برگرفته از آن کتاب است.

وی یادآور شد: تا به امروز استقبال خیلی خوبی از نمایشگاه به عمل آمده  و روز افتتاحیه نمایشگاه بسیار شلوغ بود.

مریم کوهستانی در مورد این نمایشگاه چنین نوشته است: سایه‌ها و روشن‌ها،‌ قاب‌ها تو در توهای بی‌انتها، خنده‌های اسباب‌بازی‌ها، بالا‌رفتن‌ها، از تپه افتادن‌ها،‌ شکستن از خود، فوران کردن، ریختن بیرون،‌ جهیدن ... 

بخوان بخوان بخوان مرغ بی‌تابی شده‌ام در سحرگاه خفته، بیدار در این نمایشگاه آن چه بیش از هر چیز مخاطب را به خود جلب می‌کند خطوط است. خطوط رهایی که بدون ترس و تردید با آگاهی کامل از فضای در دست خلق؛ اما آزادانه بر روی سطح بوم در گردش و بهتر بگوییم رقص است.

گفتنی است؛ نمایشگاه لیلا فلاح تا 20 آذر در نگارخانه مهروا میزبان هنردوستان است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار