سردار نقدی در دومین مجمع عالی بسیج:

امروز 2350 گردان بسیجی آماده رزم داریم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز 2350 گردان بسیجی آماده رزم داریم.

امروز 2350 گردان بسیجی آماده رزم داریم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دومین مجمع عالی بسیج  که در حسینه امام خمینی (ره) مشهد درحال برگزاری است اظهار داشت: امروز بیش از 2350 گردان بسیجی آماده رزم با دشمن‌اند و بیش از 200 هزار حلقه صالحین داریم و بسیجیان درس آموختگان مکتب حضرت باقر هستند.

 وی ادامه داد: امروز بسیج الهام بخش جهان اسلام شده و اگر امروز زنان بسیجی از اسلام و ولایت دفاع می‌کنند درس‌هایی است که از مکتب حضرت زینب آموخته‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امروز دشمنان از همه جهت به مسلمین از عراق وشام و یمن تا نیجریه تاخت و تاز می‌کنند التیام بخش همه آنها اهل بیت هستند.
سردار نقدی تصریح کرد: امروز و فردا قرار است سه سند در مجمع عالی بسیج ارائه شود که یکی از آنها قطعنامه کوتاه بوده که جانشین مجامع و جانشین کمیسیون‌ها حضور دارند.

سردار نقدی یادآور شد: قطعنامه‌ای نیز در ساعات پایانی مجمع در پنجشنبه ارائه می‌شود و قطعنامه پیش نویس آن ارائه می‌گردد و کمیسیون‌ها نظرات خود را مطرح می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اسلام بن‌بست ندارد و هر مانعی را می‌تواند از بین ببرد و مجمع عالی بسیج یک اتاق فکر برای کمک به مدیریت نظام است خاطر نشان کرد: مجمع جایی است که بدون حب و بهت و منفعت طلبی شخصی در مدیریت کشور کمک می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۴
روبات های کماندو کی رونمایی میشود ؟
آخرین اخبار