سروری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصولگرایان در حال برداشتن گام‌های نهایی برای رسیدن به وحدت هستند

قائم‌مقام جمعیت رهپویان با بیان اینکه امروز می‌توان ائتلاف و وحدت را در میان اصولگرایان مشاهده کرد، گفت: تلاش بر این است تا این وحدت، بسترساز ارائه یک لیست واحد شود.

پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تأیید اخبار دست‌یافتن اصولگرایان به سازوکار ائتلاف و وحدت برای انتخابات مجلس اظهار داشت: هرچه‌قدر که به روز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس در تاریخ 28 آذرماه نزدیک می‌شویم، زحمات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در جبهه اصولگرایان با هم‌افزایی و تلاش همه نیروها به حصول نتیجه مطلوب نزدیکتر می شود.

وی با تأکید بر اینکه اصولگرایان در حال برداشتن گام‌های نهایی برای رسیدن به وحدت هستند تأکید کرد: امروز می‌توان ائتلاف و وحدت را در میان اصولگرایان مشاهده کرد و تلاش بر این است تا این وحدت، بسترساز ارائه یک لیست واحد شود چراکه این موضوع می‌تواند، آرای جریان اصولگرایی را در جهت پیروزی قرار دهد.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به مساله پیوستن علی لاریجانی به وحدت اصولگرایان ابراز کرد: باتوجه به سوابقی که از لاریجانی سراغ داشتیم، تقریبا برای ما روشن بود که وی پیروزی اصولگرایان را به دلخوری‌های خود از برخی جریان‌ها ترجیح می‌دهد و متقابلا آن جریانات هم دلخوری‌های خود را کنار خواهند گذاشت، تا آنجایی که من اطلاع دارم، لاریجانی گام‌های هماهنگی را در جهت وحدت اصولگرایان برداشته است.

شایان ذکر است؛ برخی رسانه‌ها از دست‌یافتن اصولگرایان به سازوکار ائتلاف و وحدت برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داده‌اند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار