قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: دشمن تلاش دارد با تحریم و فشارهای اقتصادی راه نفوذ را فراهم کند.

پرویز سروری در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با نفوذ دشمنان به کشور اظهار داشت: باید راه نفوذ دشمن به کشور را شناسایی و مبتنی بر آن مقابله صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن مهمترین نقطه نفوذ و رخنه را وضعیت اقتصاد و معیشت مردم می داند، افزود: دشمن تلاش دارد با تحریم و فشارهای اقتصادی مردم را وادار به کرنش و قبول سیاست‌های خودش کند زیرا امکان رخنه از این طریق فراهم می‌شود.

سروری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با طرح اقتصاد مقاومتی و نگاه معطوف به اقتصاد مردمی تلاش دارند راه نفوذ و رخنه را ببندند، در این میان نقش دولت و مردم حائز اهمیت است.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در ادامه افزود: اگر اقتصاد مقاومتی، مشارکت مردم در اقتصاد و توجه جدی به مدیریت واردات و ضرورت صادرات در رأس برنامه‌های دولت قرار گیرد، مهمترین راه نفوذ دشمن را خواهیم بست.

وی در رابطه با نفوذ فرهنگی گفت: در عرصه فرهنگی دشمن تلاش می‌کند با توسعه شبکه‌ها و مدیریت شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها اذهان و اعتقادات مردم را نشانه برود اما باید مردم تهدید را به فرصت تبدیل کنند و با حضور مدیریت شده در این عرصه از موضع منفعل به موضع مدعی تبدیل شوند.

سروری با اشاره به اینکه نقش دولت در تقویت بنیان‌های فرهنگی کشور بویژه نیروهای انقلاب تعیین کننده است، خاطرنشان کرد: فکر می کنم با نگاه جهادی و وجود ظرفیت‌های بسیار بالا در کشور در این عرصه می‌‌توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۴
سرازير شدن توريست از كشورهاي گوناگون به چه منظور!
آخرین اخبار