کنتورهای RF با قابلیت قرائت از راه دور و با استفاده از امواج رادیویی در شرکت گاز استان اصفهان طراحی و ساخته شد .

ساخت و طراحی کنتور های RF در شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، معاون بازرگانی شرکت گاز سوزان در جمع خبرنگاران در خصوص این کنتورهای جدید گفت : کنتورهای RF توانایی قرائت از راه دور را دارند و از طریق شبکه رادیویی ثابت MCC می توانند ارقام را قرائت و مقدار مصرف آن را پایش کند.

سحر ناز درباره  طرح دوم این شرکت گفت:این طرح در واحد R&D یا کنتورها یی که در ایستگاههای تقلیل فشار گاز به اسم CGS که با استفاده از دستگا ههای هوشمند و با حساسیت بالا میزان گاز و گاز ورودی اندازه گیری می شود.

وی دو طرح اصلی را از اهداف این شرکت عنوان کرد و گفت:در حال حاضر بیش از 70 نوع قطعه در کنتورها ی فعلی منازل وجود دارد که با تلاش این شرکت توانستیم با تولید کنتورهای جدید و وجود تنها یک ماژور با دقت و حساسیت بیشتر و با سیستم دیجیتال ارقام کنتورها را محاسبه کرد.

سحرناز با اشاره به سرمایه 240 میلیارد تومانی این شرکت خاطر نشان کرد3 : در صد از فروش این شرکت در واحد تحقیق و توسعه R&D هزینه می شود و حاصل آن نسل جدیدی در کنتورها است.

معاون بازرگانی شرکت گاز سوزان گفت:در حال حاضر این کنتورها در آسیای میانه و منطقه 2 تهران از طریق این شرکت در حال اجرا و در آینده نیز در اصفهان اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 17برابرجمعیت ایران گاز وجود داردگفت:این شرکت در 2 منطقه 6 واحد صنعتی دارد و بیش از 400 نوع محصول در صنعت گاز وپتروشیمی تولید می شود . 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.