در جلسه امروز شورای مسکن استان قم / آخرین مراحل پیشرفت مسکن مهر و اجرای تأسیسات زیربنایی آن / احیای بافت های فرسوده شهری و اشتغال در بخش مسکن و مشکلات موجود بررسی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، در این جلسه مدیران شرکت های گاز/ آب و فاضلاب / برق و مخابرات آخرین مراحل پیشرفت اجرای شبکه های گاز / آب و فاضلاب / برق و تلفن را در مسکن مهر در شهرهای استان در 45 روز گذشته تشریح کردند که بر اساس این گزارش ها کار اجرای این شبکه ها در اکثر موارد پایان یافته یا در مراحل پایانی است.
این مدیران کمبود نقدینگی / کنتور گاز / ارائه نشدن طرح شبکه داخلی آب و فاضلاب بلوک های ساختمانی توسط برخی تعاونی های مسکن مهر و آماده نبودن برخی مسیرهای اجرای شبکه تلفن ثابت را از جمله مشکلات موجود بیان کردند .
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم هم از افتتاح 5 هزار واحد مسکن مهر در چند روز آینده خبر داد و افزود : 5 هزار واحد دیگر هم تا پایان فصل پاییز تکمیل و آماده بهره برداری می شود قلندر سهمیه مسکن مهر 99 ساله قم را تا پایان امسال 35 هزار واحد اعلام کرد و گفت : 33 هزار و 700 واحد از این تعداد تا پایان امسال و 1300 واحد باقی مانده تا پایان دولت دهم به اتمام می رسد./س
برچسب ها: قم ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.