نگارش 50 درصد از فیلم نامه سریال «آشپز نامه» در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی به اتمام رسید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید آسودگان نویسنده سریال «آشپز نامه»  با اعلام خبر پایان نگارش نیمی از فیلم نامه این سریال  گفت:"سیناپس 40 قسمت تحویل دفتر تولید متن مرکز گسترش فیلم نامه نویسی شده و تا کنون 20 قسمت فیلم نامه کامل شده است و پیش بینی می شود مابقی فیلم نامه تا پایان سال به اتمام برسد.

وی درباره قصه «آشپز نامه»  افزود: داستان مربوط به گلنار دختر نازپرورده و مغرور یکی از حکام در گیلان است که شاهزاده قجری به بهانه ای به قلعه آن ها حمله کرده و همه ساکنین قلعه را کشته یا دستگیر می نماید. گلنار که موفق به فرار شده با اطلاع از خطری که خانواده اش را تهدید می کند در لباس یک ندیمه به قلعه باز می گردد و... .

او درباره نحوه شکل گیری ایده اولیه این سریال اعلام کرد: سازمان به روایت داستانی درباره فرهنگ ایرانی نیاز داشت  و در طرحی که از سوی بنده ارائه شد، در قالب آشپزی به بیان ابعاد فرهنگی دوره قاجار در ایران پرداخته شده بود که مورد تأیید قرار گرفت.
 
آسودگان در ادامه پیرامون روش نگارش این سریال اظهار داشت: گروه نویسندگان «آشپز نامه»  متشکل از بنده، معصومه گنجه ای، ستاره پیرخدری، داود رضایی و بهاره نوری زاده از ابتدای سال گرد هم آمدند و به صورت گروهی و کارگاهی به نگارش این سریال پرداختند.

سریال «آشپز نامه»  به سرپرستی مجید آسودگان  در 40 قسمت 45 دقیقه ای در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی به رشته تحریر در می آید. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار