رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه رشد سالانه 8درصدی اقتصاد پیش بینی شده است، گفت: برای دستیابی به این رشد نیازمند 800 هزار تا 1063هزار میلیارد تومان منابع هستیم.  

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت در دومین همایش ملی بهبود محیط کسب و کار اظهار کرد: هم اکنون دولت با ارائه پیش نویس لایحه برنامه ششم برای پیشرفت کشور در سالهای 95 تا 99 در حال برنامه ریزی است.

وی افزود: برنامه ششم تأسی گرفته از سیاست‌های ابلاغی از جمله اقتصاد مقاومتی است و در این برنامه رشد 8 درصدی به طور متوسط سالانه هدفگذاری شده است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه برای دستیابی به رشد 8 درصدی اقتصادی نیازمند تجهیز منابع مالی هستیم گفت: 800 هزار تا 1063 هزار میلیارد تومان برای دستیابی به این هدف نیاز است و تأمین این منابع نیازمند بستری است که آن بهبود فضای کسب و کار است.

نوبخت ادامه داد: برای دولت مناسب ترین و ضروری ترین کار برای رسیدن به رشد 8 درصدی اقتصادی محیا کردن فضای کسب و کار است.

وی با اشاره به اینکه رتبه ایران 34 پله در شاخص فضای کسب و کار ارتقا پیدا کرده است، گفت: به همکارانم در دولت و وزارت اقتصاد برای این ارتقا تبریک می‌گویم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: آنچه می‌تواند دولت را خرسند کند محصول همایش امروز است و دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در ارتباط با بهبود فضای کسب و کار و تأمین اعتبار مالی انجام وظیفه خواهم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
سوال دارم شما که می گی کارکنی که باز نشسته می شه باید حقوق بهش بدهیم مگر تو این سالها بیمه و مالیات کم نمی کنید که الان مشکل در امد دارید فقط حقوق بازنشته ها خیلی سنگین است
آخرین اخبار