سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: بازیکنان ما در دیدار مقابل ذوب‌آهن سنگ‌تمام گذاشتند و تمام تلاش خود را انجام دادند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فرهاد کاظمی پس از شکست یک بر صفر سیاه‌جامگان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: در مورد این بازی صحبت نکنیم بهتر است. ما هیچ چیزی برای بردن کم نداشتیم. به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم که توانست به پیروزی برسد اما بازیکنان ما واقعا فعل خواستن را صرف کردند و توانستند بازی خوبی را مقابل تیم بزرگ ذوب‌آهن به نمایش بگذارند.

سرمربی سیاه‌جامگان در مورد داوری مسابقه یادآور شد: به نظرم گلی که ذوب‌آهن به ثمر رساند، آفساید بود و همچنین در دقیقه 94 مدافع ذوب‌آهن دو دستی بازیکن ما را در محوطه جریمه شارژ کرد.

وی ادامه داد: تیمی که می‌تواند مقابل تیم بزرگ ذوب‌آهن 5-6 موقعیت خلق کند مطمئنا تیم خوبی است. ما با 60 درصد تیم‌مان بازی خوبی را مقابل تیم بزرگ ذوب‌آهن انجام دهیم. باز هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تمام تلاش خود را در زمین مسابقه انجام دادند. امیدوارم در آینده بتوانیم توپ‌هایمان را به گل تبدیل کنیم.

کاظمی تاکید کرد: ما با نفرات کمی که داریم خوب بازی می‌کنیم. بازی یکطرفه‌ای مقابل ذوب‌آهن برگزار شد. در روی نیمکت بازیکن نداشتیم اما در هر حال بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند. در نیم‌فصل به دنبال این هستیم که بازیکن جذب کنیم هر چند که کار بسیار سختی است. باید 4-5 بازیکن جذب کنیم.

وی یادآور شد: 12 بازیکن سیاه‌جامگان در حد این تیم نیستند و من فردا لیست مازاد را به باشگاه خواهم داد.

سرمربی سیاه‌جامگان در مورد رای کمیته انضباطی در خصوص پرونده فرید کریمی‌بهزادی گفت: این رای صد در صد باید به نفع سیاه‌جامگان باشد چرا که وقتی بازیکنی تخلف کرده، تیم هم مرتکب تخلف شده است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار