سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به بازیکنان جوان تیم افتخار می کنیم واقعا خوشحال هستم که این بازیکنان را در اختیار دارم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: بازی خوبی بود موقعیت‌های خوبی روی دروازه‌ها خلق شد سهم ما یک گل بود که توانستیم به پیروزی برسیم. از موقعیت خود به خوبی استفاده کردیم کاری که حریف نتوانست انجام بدهد.

وی ادامه داد: سیاه‌جامگان در نیمه دوم خوب بازی کرد چندین موقعیت خوب داشتند که خوشخبتانه به گل تبدیل نشد بازیکنان زحمت زیادی کشیدند پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی باشد به بازیکنانم خسته نباشید می گویم.

سرمربی ذوب آهن در مورد داوری گفت: در مجموع خوب بود تیمی که برنده است زیاد نمی تواند در مورد داوری صحبت کند اما در صحنه‌ای که کمک مربی ما اخراج شد کمک داور کمی زود تصمیم گرفت.

وی تصریح کرد: به بازیکنان جوان تیم افتخار می کنیم واقعا خوشحال هستم که این بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه هواداران نسبت به ذوب‌آهن بی احترامی کردند و یکی از اعضای کادرفنی به این مسئله واکنش نشان داده گفت: کادرفنی ما این گونه نیست که واکنش نشان داد. به خود من هم بی احترامی‌هایی کردند در هر صورت تماشاگر هستند اینکه به ورزشگاه می آیند و مسیر سخت را پشت سر گذاشتند کار سختی است و از آنها تشکر می‌کنیم. اگر بیایند و فحش بخوریم ایرادی ندارد آنها به ورزشگاه بیایند اگر 20 هزار تماشاگر بیاید و فحش بخوریم هم ایرادی ندارد.

گل‌محمدی در مورد برنامه‌هایش برای نیم فصل گفت: کاری را آغاز کردیم و برای رسیدن به هدف‌مان برنامه‌ریزی خوبی انجام دادیم آذری زحمات زیادی کشیده تا امکانات را داشته باشیم. تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی خوب بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. نسبت به آینده این تیم امیدوار هستیم. ما در 3 جبهه می‌جنگیم و می‌خواهیم 2-3 بازیکن جذب کنیم.

وی در مورد بازیکنان مصدوم تیمش تاکید کرد: مهرداد قنبری از فروردین آماده می‌شود و نژادمهدی 2-3 هفته دیگر آماده می‌شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.