فرمانده انتظامی شهرستان "استهبان" استان از دستگیری سه سارق سابقه دار مغازه در آن شهرستان و کشف 5 فقره سرقت از آنها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ «داود امجدی» گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مغازه در شهرستان «استهبان» بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: یکی از شهروندان به ماموران که در حال گشت زنی در سطح شهرستان بودند مراجعه و اظهار می‌کند که از یک باب مغازه مرغ فروشی متعلق به وی سرقت شده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان «استهبان» تصریح کرد: تیمی از ماموران پلیس در عملیاتی ضربتی در کمتر از دو ساعت از وقوع سرقت، موفق به شناسایی سارقان که سه نفر بودند شدند و توانستند از مخفیگاه آنان مقادیری محصولات غذایی سرقتی را کشف کنند. 

سرهنگ «امجدی» با بیان اینکه سارقان مذکور سابقه قبلی در سرقت را در کارنامه دارند، اضافه کرد: مته‌مان در بازجویی‌های پلیسی به ۵ فقره سرقت مغازه اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند. 

سرهنگ «امجدی» با اشاره به دستگیری یک نفر مالخر در این رابطه، خاطرنشان کرد: دستگیری این سارقان موجب شادمانی شهروندان از این اقدام پلیس شد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.