خوشرفتار مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم گفت: حریفان ایثار قم در دور جدید لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مرحله جدید رقابت‌های بسکتبال با ویلچر لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور از روز ۲۶ آذر در قم برگزار می‌شود و ۴ تیم طی ۲ روز با هم رقابت می‌کنند.

خوشرفتار مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم بیان کرد: تیم ایثار ماهان تندیس قم در این مرحله باید با تیم‌های شهرداری اراک، شهرداری آمل و شهرداری تبریز مسابقه دهد تا تیم‌های راه یافته به دور نهایی مشخص شوند.

وی افزود: این تیم مدافع عنوان قهرمانی لیگ بر‌تر است و خود را برای کسب یک قهرمانی دیگر در این مسابقات  آماده کرده  است گرچه ترکیب این تیم نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی روبرو بوده است.

وی بیان کرد: تیم ایثار ماهان‌تندیس قم در مرحله سوم لیگ بر‌تر به همراه شهرداری اراک و دو رقیب جدید یعنی تیم‌های سوم و چهارم گروه دوم این فصل شهرداری تبریز و شهرداری آمل که در مراحل قبل در گروه خود سوم و چهارم شده‌اند با یکدیگر روبرو خواهند شد.

در پایان خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون جانبازان و معلولین دو مرحله از مسابقات مقدماتی فصل ۹۴ لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به انجام رسیده است و ۲۶ و ۲۷ آذرماه سال جاری دیدارهای مرحله سوم به انجام خواهد رسید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.