رییس دانشگاه آزاد واحدآیت الله آملی ازراه اندازی کمپ ورزشی برای سطح ملی وبین المللی دراین واحد دانشگاهی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فاضل لاریجانی گفت: امکان ایجاد کمپ تیمهای ورزشی ملی و بین المللی در واحد آیت اله آملی در حال فراهم شدن است و این دانشگاه در نظر دارد در این حوزه سرمایه گذاری مناسبی انجام دهد.

وی بیان کرد: تجربیات دوستان ما در مجموعه اداره کل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی می تواند ما را درفراهم کردن مجموعه های ورزشی استاندارد و مناسب برای برگزاری رقابتهای بین المللی یاری نماید.

وی گفت: برگزاری رقابتهای بین المللی ورزشی بخصوص در سطح کشورهای عضو D8 درعملیاتی کردن پروژه D8 و آغاز مراودات با این کشورها مفید و موثر خواهد بود.

معاون مدیرکل ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی، پس از بازدید از امکانات ورزشی این دانشگاه گفت: مدیریت، امکانات، موقعیت جغرافیایی و توانایی های بالقوه این دانشگاه آینده روشنی را در حوزه ورزش نشان می دهد.

عزیزخانی افزود: سرمایه گذاری در حوزهای ورزشی، چه در بخش سالن ها و مجموعه های ورزشی موردنیاز و استاندارد و چه در بخش خوابگاه و امکان سازی حضور تیم های ورزشی معتبر ملی و بین المللی برای برگزاری اردوها و رقابتها، علی رغم کسب در آمد از قبیل برپایی اردوها، از جهت تبلیغاتی نیز می تواند برای این واحد دانشگاهی موثر باشد.

وی گفت: واحد آیت اله آملی با تمرکز بروی برخی از رشته ای ورزشی خاص مانند والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، فوتسال و گردشگری و سوارکاری در جنگل، می تواند نظر بسیاری از دانشجویان خارجی را به خود جلب نماید.

معاون مدیرکل ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی وعده داد، در اولین فرصت طرح کسب و کار برگزاری رقابتهای ورزشی در بین دانشجویان کشورهای عضو D8 را آماده کند و همچنین امکان قراردادن این رقابتها را در تقویم ورزشی فدارسیون ورزش های دانشگاهی(FIZU ) بررسی نماید.

وی تصریح کرد، اداره کل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ کمکی به واحد آیت اله آملی در برگزاری رقابتهای بین المللی دریغ نخواهد کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: کمپ ، تیم ، ورزشی ، سطوح ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.