رئيس دفتر تحقيقات كاربردي فرماندهي انتظامي استان اصفهان از تاليف و ترجمه شش جلد كتاب با موضوع پيشگيري از جرايم و گردشگري، نظم و امنيت در 9 ماهه امسال در اين دفتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سرهنگ" عليرضا سعيدي" اظهار داشت: در 9 ماهه امسال با تلاش كارشناسان اين دفتر تعداد شش جلد كتاب با موضوع پيشگيري از جرايم و گردشگري، نظم و امنيت تاليف و ترجمه شده و انتشار يافته است.

وي جديد ترين تاليفات اين دفتر را، كتاب كشف علمي جرايم، كتاب جلوگيري از جرايم شهري با استفاده از طراحي محيطي، كاربست تحقيقات، تدابير امنيتي در گردشگري و آينده پژوهي در امنيت گردشگري عنوان كرد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: استراتژي هايي براي مديريت موثر ريسك دائمي سفر" نيز يك كتاب خارجي است كه به منظور افزايش دانش و تخصص و بهره برداري پليس گردشگري استان توسط كارشناسان اين دفتر ترجمه شده است.

سرهنگ سعيدي با اشاره به فعاليت علمي دفتر تحقيقات كاربردي پليس اصفهان در زمينه تاليف و ترجمه خاطر نشان كرد: از ابتداي تاسيس اين دفتر تا كنون 36 جلد كتاب در حوزه آسيب هاي اجتماعي، پيشگيري از جرم و موضوع گردشگري، نظم و امنيت تاليف و ترجمه و منتشر شده كه هم از سوي نيروهاي انتظامي و هم محققان و پژوهشگران برون سازماني مورد بهره برداري قرار گرفته است.  

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.