آرمان نوشت: با توجه به اينكه سيد حسن خمينی از خانواده امام (ره) است، اين يك نكته مثبت و مهم در افزايش استقبال مردم از انتخابات است.

جوانان و خبرگانبه گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه آرمان در شماره امروز (دوشنبه 23 آذرماه) در یادداشتی از امان ا... قرایی مققدم  با عنوان "جوانان و خبرگان" به موضوع انتخابات آتی پرداخته است.

در این یادداشت آمده است:
 
حضور سيد حسن خمينی در انتخابات مجلس خبرگان تاثير زيادی در افزايش حضور مردم و به ويژه جوانان در انتخابات دارد. با توجه به اينكه سيد حسن خمينی از خانواده امام (ره) است، اين يك نكته مثبت و مهم در افزايش استقبال مردم از انتخابات است.

در جامعه ما مردم به حضرت امام ارادت دارند و بسياری از افراد امام را يك كاريزمای مهم در جامعه می‌دانند. با توجه به اينكه سيد حسن رنگ و بوی امام را دارد، در محضر ايشان تربيت شده‌اند و امام معلم و مربی اش بوده است، اين اميد مي‌رود كه كسانی كه به امام دلبستگی دارند، به حضوری فعال در انتخابات جلب شوند. از سوی ديگر، با توجه به اينكه ايشان جوان هستند و روابط و معاشرت شان با گروه‌های مختلف مردم و به ويژه جوانان بيشتر است، آگاهی بيشتری از خواسته‌ها، اميال و نگرش‌های جوانان دارند.

سيد حسن خمينی مشكلات جوانان را به خوبی مي‌داند و ارتباط خوبی با قشر جوان دارد و به همين دليل حضور ايشان تاثير زيادی در جذب قشر جوان برای حضور در انتخابات دارد. پايگاه مردمی ايشان در حين جوان بودن و ارتباط او با اين قشر باعث مي‌شود كه اعتماد به او بيشتر باشد و جمعيت عظيمی از جوانان برای رای دادن به او در انتخابات شركت كنند. با توجه به نكات مطرح شده بايد گفت دو مزيت، از خانواده امام بودن و جوان بودن سيد حسن و ارتباط او با قشر جوان باعث مي‌شود كه انتخابات امسال رنگ و بويی متفاوت داشته باشد و حضور جوانان در آن بيشتر باشد. سيد حسن خمينی همواره در اظهارنظرهای مختلفش نشان داده است كه فردی دانا و آگاه است و در حوزه‌های مختلف سياسی، اقتصادی و اجتماعی تسلط بالايی به مسائل دارد و با توجه به ارتباط گسترده‌ای كه با مردم دارد به خواسته‌های آنها در اين زمينه‌ها به خوبی آشناست. وی ارتباطی نزديك با قشر جوان دارد. او با آنها نشست و برخواستيی صميمی دارد و مشكلاتشان را مي‌بيند و مي‌شنود و همين باعث شده است كه دركيی درست از مشكلات جوانان داشته باشد. اين درك درست سيد حسن از مشكلات جوانان در مقايسه با كساني كه به دليل سن بالايشان دوران جوانی و خواسته‌های آن دوران را از ياد برده‌اند، يك مزيت برای اوست، زيرا سيد حسن خمينی به مشكلات مختلف جوانان مانند ازدواج، اشتغال و مسكن آگاه است و همين همراه بودن سيد حسن با قشر جوان باعث مي‌شود كه جوانان ايراني اعم از دختر و پسر حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

برچسب ها: ارمان ، امام ، خبرگان ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.