مربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت :وضعیت تیم ما به گونه ای است که حتی فرگوسن و مورینیو هم از نجات آن ناتوان هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مهدی امیری پس از شکست استقلال اهواز مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم. در نیمه اول چهار گل خوردیم، اما در نیمه دوم ورق برگشت و وضعیتمان بهتر شد. استقلال مقابل پرسپولیس نیز چنین شرایطی داشت و در نیمه دوم بهتر بازی کرد.
وی در مورد دلیل عملکرد متفاوت این تیم در دو نیمه بازی گفت: چون ما شب قبل از بازی به محل مسابقات می‌رسیم و اردو می زنیم عملکردمان متفاوت می شود. تیم ما مشکلات زیادی دارد.صحبت درباره دلیل این شرایط از حیطه اختیارات من خارج است. شاید بازیکنان بتوانند دلایل ناکامی‌ها و مشکلات ما را بگویند.
امیری در مورد دلیل غیبت علی حنطه در این دیدار بیان کرد: وی با رأی کمیته انضباطی محروم بود و به دلیل آنفولانزا نتوانست ما را در این سفر همراهی کند. علاوه بر مشکلات خودمان مشکلات داوری هم داریم. حریف‌مان امروز دو گل آفساید به ثمر رساند و پنالتی‌مان را ندیدند.
امیری ادامه داد: مشکلات تیم ما غیر فوتبالی و مربوط به مسائل مالی است. تیم ما اگر با این شرایط ادامه بدهد با مورینیو و فرگوسن هم نمی‌تواند در لیگ برتر بماند.
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار