در کنار ارائه چند نسل محصولات جذاب مانند ماستنگ، چلنجر، چارجرو ... ، فراز و نشیب های زیادی نیز متوجه این صنعت بوده است و شاید عجیب ترین چیز در این میان، فروش بسیار خوب برندهای خارجی در بازار باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، صنعت خودروی آمریکا همواره مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرده است. تولید محصولات بسیار محبوب در ابعاد بین المللی از کمپانی هایی چون جنرال موتورز، فورد، کرایسلر و ... موجب شده تا سبک و کلاسی خاص در خودروسازی برای آمریکایی ها شکل بگیرد، به نحوی که مخاطب هنگام مواجهه با محصولی که از زبان طراحی آمریکایی استفاده کرده ناخوآگاه میگویند شبیه ماشین آمریکایی است!

اما در کنار ارائه چند نسل محصولات جذاب مانند ماستنگ، چلنجر، چارجرو ... ، فراز و نشیب های زیادی نیز متوجه این صنعت بوده است و شاید عجیب ترین چیز در این میان، فروش بسیار خوب برندهای خارجی در بازار باشد. به نحوی که در آمار سالانه، بیشتر مواقع برندهای غیرآمریکایی رتبه نخست رشد و فروش در بازار را به خود اختصاص می دهند!

از این رو رقابت در بازار مذکور به شدت داغ بوده و خودروسازان داخلی و خارجی تلاش دارند تا هر یک سهم بیشتری را به خود اختصاص دهند.

 در سال جاری میلادی نیز، صنعت خودروسازی آمریکا یکی از سال های موفق خود را پشت سر می گذارد. در میان محصولات مختلف فروش تراک ها و اس یو وی ها واقعا نتایج خوبی را به ثبت رسانده اند و شرایط کاملا مطلوب تولیدکنندگان است.

در ادامه مطلب امروز و با توجه به گزارش های منتشره، با 10 محصول خودرویی بازار آمریکا که موفق ترین نتایج رشد فروش را از ابتدای سال 2015 تا کنون به ثبت رسانده اند، آشنا می شویم.

کرایسلر 200
این مدل از کرایسلر همچنان آمار موفق فروش خود از سال گذشته میلادی(2014) را دنبال می کند. محصولی جمع و جور و در عین حال بسیار موفق در زمینه طراحی بسیار جذاب است.
آکورا تی ال ایکس
آکورا در آمریکا همواره فروش خوبی داشته است تا جایی که بسیاری اصالت ژاپنی این خودرو را فراموش کرده و آنرا یک آمریکایی می دانند. در سال جاری میلادی نیز تی ال ایکس یکی از موفق ترین های آکورا بوده است.

اینفینیتی کیو 70
اینفینیتی هم از آن برندهایی است که در بازار آمریکا طرفداران زیادی دارد. محصولات لوکس اینفینیتی به خوبی در جذب سلیقه آمریکایی عمل کرده است. در سال 2015 مدل کیو 70 فروش خوبی را به ثبت رسانده و یکی از پیشتازان بازار است.

مزدا ام ایکس 5
این اسپورت کوچک از ابتدای سال تا کنون فروشی برابر با 7885 دستگاه داشته است که آماری قابل توجه محوب می شود.

ب ام و ایکس 6
ظاهرا این محصول آلمانی که انتقادهای فراوانی متوجه طراحی آن بوده در بازار آمریکا طرفداران خاص خود را دارد.  ایکس 6 از ابتدای سال 2015 تا کنون از منظر آمار فروش جز پیشتازان بوده است.

کیا کی 900
این سوپر سدان کمپانی کیاموتورز در سال 2015 فروش قابل قبولی در بازارخودروی آمریکا داشته و به انتخاب اول بسیاری از مشتریان مبدل شده است.

لندروور ال آر 4
این اس یو وی خاص از ابتدای سال 2015 تا کنون فروشی برابر با 7716 دستگاه داشته که آمار قابل قبولی برای برند مذکور به شمار می رود.

فولکس واگن گلف
به رغم حواشی فراوانی که متوجه فولکس واگن شد. گلف 4 در و کوپه  این برند فروشی چشمگیر در بازار خودروی آمریکا داشته است.

ولوو ایکس سی 90
این شاسی بلند لوکس آغازی بسیار چشمگیر در بازار خودروی آمریکا برای سال 2015 داشته است.

کیا سدونا
این مینی ون کره ای آمار فروش خیره کننده ای را ثبت کرده است. از ابتدای سال تا کنون 34439 دستگاه از آن به فروش رفته که در مقایسه با آمار 11570 دستگاهی سال گذشته یک موفقیت بزرگ به شمار می رود.

 
منبع: پول نیوز
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
 انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
ببینید اونا چه ماشینایی سوار میشن
آخرین اخبار