از رونق گرفتن بازار خرید و فروش حیوانات خانگی تا انتظاراتی که هیچ وقت از بیمه ها محقق نشد از مهم ترین رویدادهای اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است: 

چه حیواناتی به کشور قاچاق می شوند؟ + جدول قیمت
در حالی که بازار خرید و فروش حیوانات خانگی روز به روز در حال پررونق‌تر شدن است آمار گمرک نشان می‌دهد که حیوانات خانگی در واردات رسمی جایگاهی ندارند.

معاون بازار یابی و فروش سایپا با اشاره دریافت مدارک مازاد در طرح تسهیلات 25 میلیونی خرید خودرو گفت: بنا به درخواست مراجع نظارتي و بازرسي شركت تكليف گرديد كه نسبت به اخذ فرم فك پلاك و چك يا سفته به منظور ضمانت وجه اقدام لازم بعمل آيد.

بیمه این روزها به عنوان یک حاشیه امن در صورت بروزحوادث وپیشامدها تکیه گاه امنی نیست وشایدعلت آن راعدم سرمایه کافی بتوان دانست.

بر اساس آمار گمرک صادرات ابریشم در مهر ماه از نظر وزنی و ارزشی افزایش یافت.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل از عدم خروج بازار خودرو از رکود پس از اجرای طرح خرید خودرو با استفاده ازتسهیلات دولتی خبر داد.

تغییرات قیمتی انس جهانی و روند قیمتی طلا و سکه در بازار تهران طی هفته ای که گذشت در گزارش زیر آمده است.

قیمت انواع خودرو های وارداتی در بازار منتشر شد.

رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی با اشاره به اینکه در قراردادهای جدید نفتی ایران به دنبال جذب سرمایه و تکنولوژی است گفت: باید هوشمندانه وارد عرصه انعقاد قراردادی جدید نفتی شد.

دبیر انجمن تولیدکنندگان چیپس گفت: در شش ماهه نخست سال جاری صادرات انواع چیپس و انواع فراورده‌های حجیم شده از 30 میلیون دلار فراتر رفت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در ارائه تسهیلات کاش مسکن بر خودرو ارجحیت پیدا می‌کرد چرا که خودرو یک کالا تجملی است.

قیمت انواع خودرو های داخلی در بازار منتشر شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار