کارشناس پیش‌بینی وضع هوای استان قم از افزایش آلودگی هوای قم خبر داد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سعید اسماعیلی با اشاره به شرایط جوی استان بیان کرد:هوای امروز یکشنبه صاف تا کمی ابری با غبار محلی، مه رقیق و گاهی وزش باد آرام پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص وضعیت هوای قم در روز دوشنبه از آغاز بارش‌ها در استان خبر داد واضافه کرد: هوای روز دوشنبه نیمه ابری تا ابری در ساعات بعد از ظهر با بارش باران و وزش باد همراه خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی وضع هوای استان قم گفت: دمای هوا در بیشترین مقدار خود به هشت درجه و در کمترین مقدار به دو درجه زیر صفر در شب خواهد رسید.

اسماعیلی بیان کرد: فردا بعد از ظهر افزایش ابر و اوایل شب و نیمه شب به ویژه بارش باران در استان و در ارتفاعات غرب و جنوب استان بارش برف را شاهد خواهیم بود.

وی کمینه و بیشینه دما در این روز را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این میزان به ترتیب دو و پنج درجه خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان قم با اشاره به پدیده غالب در این روزها، بیان کرد: با استقرار جو پایدار در سطح زمین افزایش آلاینده‌های جوی در سطح زمین و کاهش کیفیت هوا را شاهد هستیم که از دیروز آغاز شده و امروز نیز ادامه دارد.

اسماعیلی در پایان سمت وزش باد در هر سه روز را شرقی اعلام کرد و تصریح کرد: سرعت وزش باد در این روزها 18 تا 36 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: قم ، افزایش ، آلودگی ، هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.