رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان رادبیل گفت: در‌صدد افزایش صادرات چمدانی استان اردبیل به کشورهای همجوار هستیم و در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید حامد عاملی افزود: برنامه‌ریزی برای صادرات چمدانی در اردبیل انجام شده که نیاز است برای افزایش و رونق صادرات چمدانی مسئولان استان نیز حمایت همه جانبه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه صادرات چمدانی نسبت به سال‌های گذشته در استان اردبیل کاهش یافته است، گفت: برای افزایش صادرات، خروج کالاها در گمرک بیله‌سوار را تسهیل بخشیم تا شاهد رونق صادرات چمدانی و تاثیرات مثبت آن در بخش اقتصاد باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل به‌لحاظ مسافر‌پذیر بودن بستر مناسبی برای صادرات چمدانی است که باید از این قابلیت‌ها برای رونق بخش اقتصادی و بهبود معیشتی مردم منطقه استفاده کنیم.

عاملی افزود: گمرک بیله‌سوار یک ظرفیت بسیار بزرگ برای صادرات محصولات کشاورزی، کالا و خدمات استان اردبیل محسوب می‌شود که باید در راستای برطرف‌کردن محدودیت‌های موجود برای خروج کالا در این گمرک فعالیت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدت و تجارت استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: زیرساخت‌های تخصصی برای تسهیل صادرات در گمرک بیله‌سوار ایجاد شود که این امر نیازمند اعمال برنامه‌های کاربردی و منسجم است که در صورت محقق شدن این زیر ساخت‌ها شاهد رونق صادرات چمدانی در اردبیل می‌شویم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.