رونمایی از کتاب مروری بر زندگی آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی در 25 آذر ماه سال جاری مصادف با سالروز سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان قزوین صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛رئیس اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان در جمع خبرنگاران گفت : مهدی احمدی ، اظهار کرد: استان قزوین دارای علما و پیشینه فرهنگی، مذهبی است که در سراسر کشور زبانزد است.

مهدی احمدی با اشاره به مقام والای آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی بیان کرد: این عالم گران‌قدر یکی از سرشناس‌ترین علما قزوینی است و به واسطه مبارزات سیاسی خود در حوزه‌های علمیه مشهد و قم با افتخار و عزت از ایشان یاد می‌شود.
رئیس اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی ادامه داد: از آنجا که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه ویژه‌ای به آیین بزرگداشت مفاخر دارد، نسبت به برگزاری همایش امروز نیز تأکید خاصی داشته‌ است.

رئیس کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین تأکید کرد: آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی در تمام موارد از جمله اخلاق سرآمد بود چراکه از جاذبه خاصی برخوردار است.

احمدی عنوان کرد: آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی علاوه بر علم در تقوا نیز سرآمد بودند و شیوه ساده‌زیستی ایشان الگویی باید برای تمام مسلمان کشور باشد.

وی اضافه کرد: آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی فلسفه را تدریس می کردند و تنها با مواردی از فلسفه که با دین اسلام و قرآن متضاد بود، مخالفت می‌کردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.