اعضای باند سرقت از منزل در آمل دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛فرمانده انتظامي شهرستان آمل، گفت:در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در شهرستان آمل، رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

سرهنگ گنجيان مقدم افزود:ماموران پليس آگاهي پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و فني دريافتند،سارقان با شناسايي منازل خالي از سکنه و تخريب پنجره اقدام به سرقت اموال از منازل و همچنين سرقت موتورسيکلت از داخل پارکينگ ها مي کردند.

وي تصریح کرد:ماموران با شناسايي متهمان و مخفيگاه اعضاي اين باند در عملياتي غافلگيرانه سه عضو از اعضاي اين باند به نام هاي ق- الف،حميد- ن و کيومرث- ق را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل،گفت:متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به11فقره سرقت منزل در شهرستان آمل اقرار کردند.

سرهنگ گنجيان مقدم افزود:کليه محل هاي سرقت با راهنمايي متهمان شناسايي شد و متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي و با قرار صادره روانه زندان شدند.

وی از شهروندان خواست رعايت اصول اوليه ايمني، از قفل بودن درب منزل در هنگام خروج از منزل مطمئن شده و در خصوص نگهداري پول نقد و اقلام با ارزش خود مثل طلا و جواهرات گران قيمت در منزل، كليه نكات ايمني را رعايت کنند و در اين رابطه توصيه ها و هشدارهاي پليس را مدنظر قرار دهند.


انتهای پیام/گ


برچسب ها: دستگیری ، باند ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.