رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات گفت: کمیته نظارت بر انتخابات خانه احزاب برای تعیین میز انتخاباتی در وزارت کشور تشکیل شده است.

شریف: کمیته نظارت بر انتخابات خانه احزاب برای تعیین میز انتخاباتی در وزارت کشور تشکیل شده استاحمد شریف در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تشکیل کمیته نظارت بر انتخابات خانه احزاب اظهار داشت: کمیته نظارت بر انتخابات خانه احزاب جزء اولین کمیته‌هایی است که پس از مجمع عمومی خانه احزاب شکل گرفت.

وی ضمن تاسف بر عدم تعیین مکانی برای خانه احزاب، گفت: بنا بر ضرورت رئیس کمیته پیشنهاد داد تا تعدادی از اعضای شورای مرکزی خانه احزاب به صورت موقت به عضویت این کمیته در آیند و شروع به کار کنند.

به گفته شریف این کمیته تشکیل شد تا مکاتبات با وزارت کشور آغاز و یک میز انتخابات در این وزارت‌خانه برای خانه احزاب در نظر گرفته شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات با اشاره به اینکه فرج کمیجانی ریاست این کمیته را بر عهده دارد، ادامه داد: حجت الاسلام مرتضوی کیاسری، حبیب زاده و میرباقری از دیگر اعضای این کمیته هستند.

به گفته شریف نظارت بر فرآیند برگزاری انتخابات به نمایندگی از طرف احزاب کشور یکی از اهداف تشکیل این کمیته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در گذشته این کمیته در استان‌ها نمایندگانی در ستاد انتخابات استان‌ها داشت که فعال بودند و امیدواریم در این دوره نیز این اینگونه باشد.


انتهای پیام/

                برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار