مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: نام نویسی از داواطلبان دفاتر ثبت ازدواج در این استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سعید محوری اظهار کرد: ثبت نام برای آزمون سردفتری ازدواج در شهرهای یاسوج، دهدشت، لیکک، باشت و گچساران آغاز شده است.

وی اظهارکرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حسب مفاد نظامنامه انتخاب سردفتری ازدواج در نظر دارد با توجه به اعلام نیاز واحدهای ثبتی در سراسر کشور از بین آقایان از طریق آزمون کتبی و اختبار، سردفتر ازدواج برای نقاط مورد نیاز انتخاب کند.

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دفاتر اسناد رسمی و دفاتر رسمی ازدواج و طلاق به عنوان نهادهای تخصصی تحت نظارت این سازمان فعالیت دارند و به مردم خدمت ارائه می کنند.

محوری تعداد دفاتر اسناد رسمی بهره بردار برای تنظیم و صدور اسناد رسمی در استان را ۵۷ دفتر عنوان و تصریح کرد: متوسط اسناد صادره در این دفاتر ۸۹۹ سند است.

وی اضافه کرد: طی یک ماه به طور متوسط در هر دفتر اسناد رسمی استان کهگیلویه وبویراحمد ۱۴۹سند صادر می شود که در این زمینه این استان در رتبه شانزدهم کشور قرار دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: نام نویسی ، دفاتر ، ثبت ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.