سرپرست باشگاه استقلال در تمرین امروز آبی پوشان حاضر شد و دقایقی را با آنها به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بهرام افشارزاده در جمع بازیکنان گفت: در ابتدا جا دارد از همبستگی ای که بین شما حاکم است تشکر کنم. همانطور که می دانید فردا یک بازی حسابی را در پیش رو داریم، که این بازی جدا و حساس تر از بازی های گذشته است و من انتظار دارم خواسته ام را در این بازی اجرا کنید و به نظر من شما می توانید این کار را انجام دهید.
 
وی ادامه داد: داور خوبی این بازی را قضاوت می کند و امیدوارم با مدیریتی که داور بازی دارد، بازی خوبی را نظاره گر باشیم.
 
افشارزاده گفت: خوشبختانه با توجه به بردهای گذشته و بازی های خوبی که به اجرا گذاشتید و مدیریت خوب کادر فنی از جمله مظلومی که همیشه سعی کرده بدون حاشیه کار خود را انجام دهد برنده میدان شویم.
 
سرپرست باشگاه استقلال بیان کرد: باز هم می گویم فردا یک بازی حساس دارید و من اعتقاد دارم با همبستگی و عشق و علاقه ای که به برد دارید می توانید برنده میدان شوید و من در شما می بینم که پیروز خواهید شد.
 
وی افزود: به طور کلی زمانی که نیت ها پاک و همبستگی در تیم حاکم باشد، تیم می تواند موفق باشد و من از تک تک شما بازیکنان میخواهم که تمام نیروی خود را به کار بگیرید و بازی را ببرید.
 
افشارزاده ادامه داد: زمانی که بازیکنی در زمین، بازی خوب خود را به نمایش بگذارد و تمام توان خود را به کار بگیرد فکر نمی کنم کسی بتواند شما را شکست دهد. در این بازی حساس دقت کنید و با آرامش به کار خود ادامه دهید.
 
سرپرست باشگاه استقلال گفت: از شما می خواهم در کنار زمین نزد قلعه نویی بروید ادای احترام کنید و به یاری خداوند پیروز شوید، تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا در دو، سه بازی های آینده بهترین عملکرد را به اجرا بگذارید.
 
وی عنوان کرد: در بازی گذشته درست است که نباید مساوی می کردیم، اما عملکرد خوب رحمتی باعث شد بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و خوشبختانه موفق شدیم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار