نماینده مردم شیراز با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت الله دستغیب گفت : شهید دستغیب به عنوان عالمی عامل و کامل باید در مردم‌داری وفروتنی الگوی مسوولان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از فارس؛عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین خطاب به افرادی که دغدغه امر به معروف و نهی‌از منکر دارند و به دنبال قرار گرفتن فرزندانشان در مسیر صحیح هستند تصریح کرد: باید همه از خودمان آغاز کنیم و ابتدا خود را ساخته و نباید منتظر کسی باشیم.

دستغیب با اشاره به اینکه ساخت جامعه با کنار کشیدن و گفتن نیست افزود: باید تلاش گفتیم با پرهیز از دروغ، تکبر و منیت‌ها به گونه‌ای رفتار کنیم که جوانان ما صداقت را در رفتار و گفتار ما دیده و بر اساس آن حرکت کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایطی که رهبر معظم انقلاب حتی برای جوانان آمریکای لاتین و مسلمانان اروپا نامه نوشته و شرایط را توضیح و تشریح می‌کنند و آنان را با زبان آشنا به درک صحیح مسائل روز دعوت می‌کنند باید این را آموخته و در رفتار و گفتارمان نسبت به جوانان این ملاحظه را داشته باشیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همان طور که انتظار رشد مناسب از نهال در مزرعه بدون پرداختن به آن نیست خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم جامعه در مسیر درستی قرار گیرد باید تلاش کنیم با رعایت تقوا و انصاف به گونه ای در جامعه رفتار کنیم که اگر کلامی به کسی گفتیم از ما بپذیرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.