67 هزار میلیارد تومان ارزش روز سهام عدالت است، از این رقم حدود چهار هزار و 500 میلیارد تومان سهم استان فارس است که با این رقم می توان چندین کارخانه بزرگ با اشتغال فراوان ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر ارزش روز سهام عدالت در کشور ما 100 هزار میلیارد تومان است، گفت: از این رقم 10 هزار میلیارد تومان به مردم برگشت شده و حدود 33 هزار میلیارد تومان نیز مطالبه دولت از سهامداران است بنا بر این 67 هزار میلیارد تومان ارزش روز سهام عدالت است.

قادری ادامه داد: اگر این رقم از طریق راه اندازی شرکت های توسعه استانی هزینه شود به طور حتم شاهد تغییرات فراوانی خواهیم بود.

وی یادآور شد: حدود چهار هزار و 500 میلیارد تومان سهم استان فارس است که با این رقم می توانیم چندین کارخانه بزرگ با اشتغال فراوان ایجاد کنیم.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرمایه گذاری صنعتی و کشاورزی مشکل جامعه است، گفت: پایین بودن اینگونه سرمایه گذاری ها مشکل جامعه و استان فارس است که با استفاده و مدیریت در سهام عدالت همه می توانند در این سرمایه گذاری مشارکت داشته باشند.

قادری تاکید کرد: یکی از مشکلات بزرگ تامین اجتماعی متعادل نبودن خروجی در مقابل ورودی مالی به تامین اجتماعی است که برای رفع این مشکل نیز باید به سمت سرمایه گذاری صنعتی و تولید کار حرکت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سهام ، عدالت ، اشتغال ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.