پوچ بودن ادعاهای 12 ساله غربی ها با گزارش اخير آژانس بين المللی انرژی اتمی در خصوص ايران را به اثبات رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ امام جمعه ي موقت رشت امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر با اشاره به اظهارات اخير رييس آژانس بين المللي انرژي اتمي مبني بر صلح آميز بودن فعاليتهاي هسته اي ايران و نبود انحراف در آن افزود : اين گزارش آمانو ثابت کرد که صهيونيسم جهاني و دنياي استکبار در ادعاهايي پوچ و بي اساس شان در صدد تخريب چهره ي ايران اسلامي در عرصه ي بين المللي اند .

حجت الاسلام و المسلمین شفيعي زاده اضافه کرد: هدف دشمنان از تبليغات گسترده ي هسته اي عليه ايران ايجاد فضاي رعب و وحشت براي حمله بود که عظمت و اقتدار نظام با اتکاء به نيروي عظيم مردم اين تلاشها را نقش برآب کرده است .

وي همچنین به اتهامات بي اساس رييس جمهور ترکيه در خصوص ايران اشاره کرد و افزود : از مقامات ترکيه اي انتظار مي رود اصل حسن همجواري و حق همسايگي را در حق دو ملت مسلمان ايران و ترکيه رعايت کنند.

حجت الاسلام و المسلمين شفيعي زاده همچنين به در پيش بودن انتخابات همزمان مجلس خبرگان و شوراي اسلامي در هفتم اسفند ماه اشاره و با تبيين اهميت اين رخداد مهم سياسي ايران گفت : نامزدهاي انتخابات نيز بايد با تاسي از سيره ي اولياء دين، منش اسلامي را در عرصه ي ورود به اين فضاي سياسي - اجتماعي رعايت کنند.

خطيب موقت جمعه ي رشت همچنين به حوادث اخير منطقه ي نارداران باکو اشاره کرد گفت : بيش از 80 درصد مردم اين همسايه ي شمالي را شيعيان تشکيل مي دهند وحاکمان جمهوري آذربايجان بايد بدانند که در هر شرايطي متولي يک کشور شيعه بوده و برخورد قهري عليه شيعيان عواقب ناخوش آيندي براي اين کشور بدنبال دارد .

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.