پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط فعلی این تیم اظهار کرد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم استقلال اظهار کرد: وضعیت فعلی استقلال نه خیلی خوب است و نه خیلی بد، تیم از لحاظ روحی و همچنین موقعیت جدول شرایط خوبی دارد اما نوع بازی بازیکنان زیاد مورد قبول نیست و فوتبال استقلال شکل خیلی خوبی ندارد، که همین مسئله باعث کاهش حضور تماشاگران در ورزشگاه می‌شود و هر چه استقبال هواداران کمتر شود مسلماً فوتبال از رونق می افتد این دوتیم پرطرفدار پایتخت باید طوری بازی کنند که هواداران از تماشای بازی‌های آن لذت ببرند.
 
به عقیده من استقلال باید تنوع بازی خود را بیشتر کند، سبک یکسان و بدون تغییر استقلال می‌تواند در نیم فصل دوم موجب دردسر شود، قطعاً تماشاگری که برای تماشای بازی تیم محبوب خود وقت گذاشته دوست ندارد شاهد عقب کشیدن تیمش پس از زدن گل باشد و بازی متنوع را دوست دارد.
 
وی درباره عملکرد رقیب دیرینه آبی‌ها در بازی‌های این فصل گفت: نظرات مربیان مختلف با هم متفاوت است و همین تفکرات در نهایت نوع فوتبال یک تیم را رقم میزند، به طور حتم طرز تفکر برانکو و مظلومی هم یکسان نیست، در نتیجه پرسپولیس و استقلال بازی‌های متفاوتی انجام می‌دهند.
 
البته یارگیری پرسپولیس در ابتدای فصل بهتر بوده و حالا دست برانکو باز است اما استقلال از نیمکت قدرتمندی برخوردار نیست و به همین دلیل مظلومی انتخاب خاصی برای تغییر تاکتیک ندارد.

به همین دلیل تنوع تاکتیکی می‌توان گفت نوع بازی پرسپولیس تا حدی بهتر از تیم استقلال است. استقلال برای ایجاد تاکتیک‌های چندگانه قطعا نیاز به یک پلی میکر دارد، سبک فعلی بازی آبی پوشان شاید نیاز به چنین بازیکنی نداشته باشد اما برای موفقیت تنوع تاکتیکی لازم است و برای تاکتیک‌های مختلف تیم احتیاج به بازیکن طراح دارد.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با سرمربیگری امیر قلعه نوعی در تیم تراکتورسازی خاطر نشان کرد: قلعه نوعی از مربیان بزرگ کشور است و می‌توان گفت بهترین مربی لیگ ماست، او انسان بزرگی است که در سال گذشته نیز عدم تمرکز باعث شد در استقلال موفق نباشد وگرنه قلعه نوعی در صورت وجود تمرکز قادر به هدایت هر تیمی است در این چندماهه هم به نظر می‌رسد نیاز به استراحت داشت تا بتواند با قدرت بازگردد.

ورمزیار درخصوص دیدار حساس تراکتورسازی و استقلال افزود: هر دو تیم مربیان خوبی دارند و مطمئناً قلعه نوعی هم به دلیل تعهدی که به باشگاه تراکتورسازی دارد، برای موفقیت این تیم تلاش می‌کند چرا که فوتبال حرفه‌ای یعنی به‌ کارگیری تمام قدرت برای موفقیت تیم در این بازی.
 
قطعاً برای استقلال بسیار مشکل خواهد بود و درایت امیر قلعه نوعی و حضور پرشور هواداران تبریزی کار را برای استقلالی‌ها سخت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار