ستاره تیم بسکتبال شارلوت هورنتز به دلیل مصرف ماری‌جوانا پنج جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با مثبت اعلام شدن تست مصرف ماری‌جوانای ال جفرسون بازیکن تیم بسکتبال شارلوت هورنتز که به دلیل آسیب‌دیدگی عضله ساق پا برای تیمش به میدان نمی‌رود، این بازیکن از همراهی تیمش در پنج دیدار هم محروم شد. 

قرار است جفرسون پس از رفع مصدومیت و در بازگشت به میدان‌های بسکتبال ایران محرومیت را پشت سر بگذارد. 

باشگاه هورنتز نیز در واکنش به این خبر بیانیه‌ای منتشر کرد کرد که در بخشی از  آن نوشته شده است:«ما از تصمیمات ال که باعث شد این محرومیت را به دست آورد ناراحتیم. به عنوان یک مجموعه، ما از چنین رفتارهایی چشم پوشی نخواهیم کرد. این موضوع را با ال در میان گذاشتیم. او از  کاری که کرده  پشیمان است و متوجه شد که ما انتظار داریم تا از این اشتباه درس بگیرد.»

ال جفرسون هم پس از انتشار خبر محرومیتش، بیانیه‌ای شخصی منتشر کرد که در آن نوشته است:« می خواهم  از مجموعه هورنتز، مالک باشگاه، هم تیمی‌ها و مربیانم به دلیل تصمیم بدی که گرفتم عذرخواهی کنم. می دانم که باعث ناامیدی مردم شدم، به ویژه هواداران شارلوت هورنتز که از دو سال پیش و زمانی که به این تیم آمدم همیشه من را حمایت کرده اند. بسیار خوشحالم که بازی ای را انجام می دهم که همیشه دوستش داشتم و آن را به سادگی از دست نمی‌دهم. از صمیم قلبم می گویم که واقعاً متاسفم و قول می دهم در آینده تصمیمات هوشمندانه‌تری بگیرم.»

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار