مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از برگزاری همایش مبلغین وقف در شهر دزج و همایش وقف و مشارکت‌های مردمی در شهرستان مریوان خبر داد.


به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج،  سلمان روحی در دیدار مدیران و کارکنان اوقاف با امام جمعه سنندج گفت: نهادینه‌کردن فرهنگ وقف یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل اوقاف استان است و برنامه‌های خاصی در این راستا برگزار می‌شود.

وی از هفته وقف به عنوان بستر بسیار خوبی در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه نام برد و خاطرنشان کرد: اعزام تیم‌های تبلیغاتی به روستاها و شهرهای مختلف و بررسی مشکلات حوزه وقف از جمله اقدامات این سازمان در این راستا بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان، تمرکززدایی در بحث اجرای برنامه‌های هفته وقف را متذکر شد و اظهار داشت: همایش‌ها در این هفته با محوریت شهرستان‌های مختلف استان برگزار خواهد شد.

روحی از برگزاری همایش مبلغین وقف در شهر دزج خبر داد و گفت: همایش وقف بانوان در بیجار و همایش وقف و مشارکت‌های مردمی هم در شهرستان مریوان برگزار می‌شود.

روحی در پایان به تاثیرگذاری جامعه روحانیون در جامعه اشاره کرد و گفت: نقش امامان جمعه و جماعت در نهادینه‌کردن فرهنگ وقف بسیار چشمگیر است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.