مدیرکل حراست آستان قدس رضوی تعطیلی دفاتر امانات حرم مطهر رضوی را در راستای تامین امنیت زائران توصیف کرد.

توضیحات آستان قدس رضوی درباره تعطیلی دفاتر امانات حرم/ تعطیلی دفاتر تصمیم آستان قدس نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کل حراست آستان قدس رضوی علت تعطیلی دفاتر امانات حرم مطهر را از مصوبات مراجع امنیتی عنوان کرد و گفت: این اقدام در راستای تکریم و تامین امنیت زائران انجام شده است.

عادل رضایی با تاکید براینکه تصمیم گیری در این زمینه توسط آستان قدس رضوی صورت نگرفته است، افزود: آستان قدس خدمت رسانی به زائران حضرت رضا(ع) را وظیفه خود می داند و همواره خدمات متنوع و متعددی را در بخش های مختلف به زائران ارائه داده است.

وی ضرورت های امنیتی به علت تجمع زائران در مقابل دفاتر امانات در مجاورت حرم مطهر رضوی را علت تعطیل شدن این دفاتر برشمرد و ادامه فعالیت آن ها را پس از این ایام منوط به آسیب شناسی و تصمیم گیری نهادهای مربوطه دانست.

مدیرکل حراست آستان قدس رضوی همچنین با اشاره به فعالیت مراکز دریافت امانات بخش خصوصی، تاکید کرد: این دفاتر پیش از این هم در زمان فعال بودن دفاتر امانات حرم مطهر وجود داشتند و با توجه به فاصله‌ای که با حرم مطهر و محل های اجتماع زائران دارند، مشکلی را از نظر امنیتی ایجاد نمی کنند.

رضایی با تاکید بر اینکه آستان قدس رضوی هیچ منفعت و نقشی در فعالیت شرکت خصوصی دریافت امانات ندارد،گفت: این شرکت با نظر نهادهای مربوطه در دولت و شهرداری تاسیس شده و تحت نظارت آن ها فعالیت می کند.

این در حالی است که موج انتقادات نسبت به بسته شدن دفاتر امانات زائرین امروز در رسانه ها بالا گرفته بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.