معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور بر برگزاری اجلاس نماز بدون اسراف و هزینه‌های نادرست تأکید کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ منصور سرگزی گفت: مقرر شده در هفته پایانی دی ماه یا هفته نخست بهمن ماه سال جاری، این اجلاس در دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شود و انتظار می‌رود با تداوم حمایت‌هایی که از سوی مسئولان استانی و کشوری صورت گرفته است، این اقدام ارزشمند فرهنگی موجب گسترش فرهنگ نماز شود.

سرگزی تصریح کرد: اجلاس سراسری نماز یک ساختار اجرایی دارد که از سوی استاندار و مسئولان کشوری حمایت می‌شود و یک ستاد برگزاری دارد که با تلاش مسئولان دستگاه‌های مختلف، اقدامات مورد نیاز برای اجرایی شدن مراحل گوناگون این اجلاس را انجام می‌دهند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور مطرح کرد: اجلاس سراسری نماز تعدادی کمیته نیز در اختیار دارد که شامل امور فرهنگی، علمی، پشتیبانی، ارزیابی، امنیتی مورد نیاز برای اجرای یک برنامه مطلوب می‌شود.

این مسئول یادآور شد: می‌توان با برگزاری مراسم‌هایی مشابه اجلاس سراسری نماز، ضمن توسعه فرهنگ این فریضه مهم، موجب آمادگی بیش از پیش مسئولان استان را برای استقبال از مهمانان سراسر کشور فراهم کرد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور یک نقشه راه دقیق برای کمیته‌های تخصصی وجود دارد که میزبانی از حدود 300 مهمان وارد شده به استان با هدف شرکت در اجلاس سراسری نماز را بر عهده می‌گیرد .


انتهای پیام/ی

برچسب ها: پرهیز ، اسراف ، اجلاس ، نماز ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.