ریيس پليس راه استان با اشاره به كولاك و يخبندان در محورهای مواصلاتی استان به رانندگان توصيه كرد: با تجهيزات كامل زمستانی و ايمنی در جاده ها تردد كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ علی اصغر شیر محمدی گفت: یخبندان و كولاك در محورهای مواصلاتی علاوه بر سختی تردد وسایل نقلیه، چهره منطقه را زمستانی ساخته و بسیاری از رانندگان در حال تردد را غافلگیر كرد.

وی افزود: ماموران پلیس راه استان زنجان در گردنه ها و محورهای مواصلاتی استان مستقر و به خودروهای گرفتار در برف و كولاك امداد رسانی نمودند.

رییس پلیس راه استان زنجان از رانندگان خواست خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایی و زنجیر چرخ تجهیز نمایند و در صورت امکان از سفر های غیر ضروری خودداری كنند.

این مقام انتظامی افزود: در این راستا، لغزندگی جاده‌ها و كاهش دید رانندگان بخصوص با وجود مه غلیظ در ساعات صبحگاهی، متصور است.

شیرمحمدی اضافه كرد: رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو مقابل، رانندگی با سرعت مطمئنه، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه قبل از حركت و بخصوص اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی و برف‌پاك كن، از موارد بسیار مهم برای رانندگی در چنین شرایط جوی، محسوب می‌شود

انتهای پیام/ش


برچسب ها: توصیه ، رانندگان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.