احتشام زاده: درفشی جوان نام ایران را در آسیا جاودانه کرد

پیشکسوت تنیس روی میز کشورمان گفت:کامبیز درفشی جوان تنیس ایران را در آسیا جاودانه کرد.

احتشام زاده: درفشی جوان نام ایران را در آسیا جاودانه کردمجید احتشام زاده در گفتگو با خبرنگار سایرحوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص درگذشت ملی پوش اسبق تنیس کشورمان بیان کرد: کامبیز درفشی جوان مرد فوق العاده خوبی بود و جزو نوابغ تنیس این مملکت است زمانی که کامبیز قهرمانی آسیا را بدست آورد تنیس ایران اسم و رسمی در آسیا نداشت و درفشی جوان به همراه منصور بهرامی و تقی اکبری نام ایران را در جهان پر آوازه کردند.
 
وی ادامه داد:مرحوم بسیار مردم دار بود و هر چه  در توان داشت برای هم وطنانش در طبق اخلاص می‌گذاشت اما متاسفانه در روزهای آخر عمر وی کسی برایش کاری نکرد و باید قدر این قهرمان را بیشتر می دانستیم.
 
ملی پوش اسبق تیم ملی تنیس روی میز درباره پینگ‌پنگ بازی کردن درفشی جوان ابراز کرد:وی قبل از اینکه به ورزش تنیس روی آورد عضو تیم ملی جوانان تنیس روی میز بود و فردی بود که هر دو رشته تبحر خاصی داشت، کمتر کسی مانند وی پیدا می شود که هم قهرمان و هم پهلوان باشد.
 
وی افزود: کامبیز در تمرینات در کنار ما حضور داشت و پینگ پنگ را بسیار عالی بازی می کرد و باهوش سرشارش تاکتیک و تکنیک را در بازی اجرا می کرد فکر نمی کنم تنیس مانند وی را دوباره به خود ببیند.
 
گفتنی است، پیکر مرحوم درفشی جوان از ساعت 9 صبح فردا از باشگاه تنیس استقلال به سوی آرامگاه ابدی بدرقه خواهد شد، همچنین مراسم ترحیم وی از ساعت 13:30 لغایت 16 در مسجد جامع شهرک قدس برگزار خواهد شد.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار