"احمد شهید" مامور اجرای اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه احمد شهید مهره آمریکایی‌هاست، گفت: وی مامور اجرای اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران است.

"محمدحسن آصفری" در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه گفت‌وگو با "احمد شهید" را در دستور کار قرار داده است گفت: ما باید از هر موقعیتی برای دفاع از حقوق بشر استفاده کنیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه ما احمد شهید را مهره آمریکایی‌ها می‌دانیم، اظهار داشت: ماموریت این فرد دنبال کردن سیاست‌های آمریکایی‌ها در منطقه است.

وی افزود: احمد شهید مامور اجرای اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران است و با تهیه اسناد و گزارش‌های غیرواقعی در این راستا گام بر می‌دارد.

آصفری با تاکید بر اینکه این ملاقات وی را بیش از پیش با اهمیت توجه به حقوق بشر در کشورمان آشنا می‌کند، اذعان داشت: انجام ملاقات با وی از این لحاظ مثبت است و به هیچ‌وجه ما را متضرر نخواهد کرد چرا که برای ما ثابت شده که وی مهره آمریکایی‌ها است.

نماینده اراک و کمیجان خاطرنشان کرد: ما با آمریکایی‌ها در هیچ موضوعی غیر از موضوع هسته‌ای مذاکره نداشته و نخواهیم داشت و این خط قرمزی است که برای تیم مذاکره کننده کشورمان ترسیم شده است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار