مدير كل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری خراسان رضوی از تخفيف هتل های مشهد تا سقف 66 درصد همزمان با روزهای پايانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی ماه صفر و افزایش تعداد ورود گردشگران و زائران به پایتخت معنوی ایران و با هدف تامین رفاه و آسایش زائران گرانقدر، تعدادی از هتل های مشهد نسبت به ارائه تخفیف در هنگام پذیرش مسافران خود اقدام می كنند.

حسین زارع صفت افزود: گردشگران و زائرانی كه قصد بهره مندی از این تخفیف را دارند می توانند با مراجعه به سایت مركز ملی اطلاع رسانی و رزواسیون اماكن اقامتی كشور، به آدرسwww.eghamat24.comمراجعه و از طریق ثبت نام و رزرو در این سامانه از تخفیف های در نظر گرفته شده در هتل های مشهد تا سقف 66 درصد بهره مند شوند.

زارع صفت خاطر نشان كرد: همزمان با فرا رسیدن روزهای آخر ماه صفر و افزایش ورود گردشگران و زائران به مشهد مقدس تمهیدات لازم و برنامه ریزی های مناسب در خصوص تامین رفاه و آسایش زائران و ارائه خدمات شایسته به آنان صورت گرفته است.

مشهد مقدس به عنوان دومین كلان شهر مذهبی جهان دارای 157 هتل، 302 هتل آپارتمان و 277 مهمانپذیر است. پیش بینی می شود همزمان با روزهای آخر ماه صفر بیش از سه میلیون زائر به مشهد مقدس سفر خواهند كرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: هتل ، تخفیف ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.