قائم مقام سازمان نظام پرستاری گفت: سازمان نظام پرستاری با آموزش فله‌ای پرستاری توسط بیمارستان‌ها به شدت مخالف است و این اقدام را به زیان نظام سلامت می‌داند.

محمد شریفی مقدم قائم مقام سازمان نظام پرستاری در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طرحی که اخیراًَ توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت با همکاری معاونت درمان تصمیم به اجرای آن گرفته شده است، تربیت پرستارها توسط بیمارستان‌های خصوصی و دولتی است.

وی افزود: سازمان نظام پرستاری اعتقاد دارد، در شرایطی که حتی دانشکده‌های پرستاری در پایتخت هنوز به لحاظ استانداردهای لازم ویژه استانداردهای مربی و هیئت علمی با استانداردهای جهانی فاصله‌ی بسیار دارد، چگونه می‌توان این ار را به عهده‌ی بیمارستان‌ها سپرد.

وی ادامه داد: لذا سازمان نظام پرستاری با آموزش فله‌ای پرستار توسط بیمارستان‌ها به شدت مخالف است و قطعاً این اقدامات را به زیان نظام سلامت می‌داند.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری خاطرنشان کرد: سازمان نظام پرستاری از حل مشکلات و رفع موانع خدمتی پیش روی طبقه‌ی پرستاری کشور از طریق تعامل و مذاکره استقبال می‌کند و انتظار دارد باب گفتگو از طرف مسئولان و خصوصاً وزارت بهداشت با جامعه‌ی پرستاری باز شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار