رئیس هیئت ژیمناستیک استان تهران گفت: قصد دارم ژیمناستیک تهران را به روزهای اوجش باز گردانم.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روح اله وین روز شنبه 14 آذر به عنوان رئیس هیئت ژیمناستیک استان تهران انتخاب شد، وی پس از انتصاب، از برنامه‌هایش برای احیای هیئت تهران گفت.
 
وین گفت: برنامه‌های بسیاری برای هیئت دادم که برخی از آنها را در زمانی که سرپرست بودم آغاز کرده‌ام.
 
اجرای برنامه سطح بندی در بخش مردان و زنان، برگزاری کلاس های داوری و مربیگری، برگزاری مسابقات سطح بندی تا سطح 5، سرکشی به شهرستان های تابع تهران از جمله برنامه‌هایم برای هیئت است.
 
رئیس هیئت ژیمناستیک استان تهران اضافه کرد: سی سال پیش تمامی اعضای تیم ملی ژیمناستیک را تهرانی ها تشکیل می دادند، می خواهیم در هیئت پشتوانه سازی کنیم و دوباره تهران را به روزهای رویاییش در ژیمناستیک برسانیم.
 
وین اظهار کرد: تهران به عنوان بزرگترین استان در ژیمناستیک باید بودجه بیشتری دریافت کند، وزارت ورزش و جوانان باید بودجه بیشتری به هیئت تهران بدهد.

وی تصریح کرد: در برگزاری مسابقات اداره ورزش، شهرداری همکاری مناسبی با هیئت ندارد، آموزش و پرورش هم باید همکاری های خود را افزایش دهد تا بتوانیم مسابقات خوبی را برگزار کنیم.
 
وین در پایان گفت: هیئت ژیمناستیک استان تهران به صورت صد در صد با فدراسیون تعامل دارد و  همکاری خود را با اداره کل ورزش استان تهران نیز قوت می‌بخشیم.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار