به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، از پژوهشگران برتر و برگزیده آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در آیینی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، از پژوهشگران برتر و برگزیده آموزش و پرورش این استان تجلیل شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: ضعف تحقیقات کاربردی و بررسی های علمی از مشکلاتی است که تصمیم گیری برای توسعه را با چالش مواجه کرده است.

قاسم سلیمانی مهمترین مانع توسعه در بخش های مختلف را نداشتن پایه علمی قوی عنوان کرد و با تشریح ظرفیت های استان در زمینه آب، معدن، کشاورزی و گردشگری گفت: فقدان مطالعات عمیق و کاربردی مانع از بهره گیری کامل از این ظرفیت ها در استان شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز با بیان اینکه تحقیق و پژوهش باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود گفت: در سال تحصیلی جدید 60 پژوهش از معلمان پژوهنده این استان جمع آوری شده است.

بهروز امیدی افزود: از این تعداد 9 پژوهش برتر انتخاب و به پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش ارسال شده که یک مورد آن، برگزیده ملی شده است.

گفتنی است در این آیین، از رضا عقیلی، علی زمان محمدی و جعفر عالی پور در بخش پژوهشگران برتر فرهنگی و از سارا هاشمی بنی، نسترن معصومی، فاطمه نصرالهی، مائده شاهرخی، لیلا سمیع، فاطمه سلحشوری و آیدا رحیمی در بخش پژوهشگران برتر دانش آموزی با حضور استاندار و با اهداء تندیس، لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.