سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران با ارسال نامه‌ای به رییس فدراسیون والیبال برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرد.

 به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،نتایج ضعیف تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های جام جهانی ژاپن و سال سرنوشت ساز منتهی به المپیک برای والیبال ایران ، فدراسیون را بر آن داشت تا تغییراتی را در کادر فنی تیم ملی ایجاد کرده تا با خیالی آسوده‌تر تیم ملی والیبال ایران راه راهی مسابقات انتخابی المپیک کند. این تغییرا منجر به پایان کار مربی جوان و صربستان با تیم ملی ایران شود.

پس از معرفی رائول لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان و اعلام قطع همکاری ایران با اسلوبودان کواچ، برخلاف مطالب و نقل قول‌های مطرح شده بر روی برخی از سایت‌های خارجی و داخلی از جانب بوبان مبنی بر دلخوری و ناراحتی وی از این موضوع، عصر دیروز (دوشنبه)، اسلوبودان کواچ سرمربی پیشین تیم ملی والیبال کشورمان با ارسال نامه به دکتر محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون اظهار داشت:

دکتر داورزنی عزیز

بدین وسیله بابت دو سال فوق العاده‌ای که در کنار شما و ملت ایران گذراندم و از این که همیشه حامی من بودید، بسیار سپاسگزارم.

برای من باعث افتخار بوده که در کنار بازیکنان مستعد ایران کار کردم و به همراه هم، تاریخی از والیبال ایران را رقم زدیم. عذر مرا بابت قطع همکاری پذیرا باشید.

برای همه شما آرزوی سعادت دارم و بابت همه چیز متشکرم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
اعتماد به نفس وباش مااونو انداختیم بیرون بعد میگیه ببخشید قطع همکاری کردم
آخرین اخبار