مهلت ١٠ روزه ثبت نام از نفرات كانديدا براى رياست فدراسيون واليبال ايران به پايان رسيد و چهار نفر به اين منظور اعلام آمادگی كردند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مهلت تعيين شده براى ثبت نام نامزدهاى تصدى رياست فدراسيون واليبال ايران در حالى به پايان رسيد كه در مجموع چهار نفر اعلام آمادگى كردند تا در مجمع انتخاباتى اين فدراسيون كه گويا قرار است بهمن ماه برگزار شود، شركت كنند. 
دفتر مجامع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان ثبت‌نام از نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون والیبال را از دوم آذر ماه آغاز كرد كه اين فرصت پس از سپرى شدن 10 روز کاری به پایان رسید.
اين در حالى است كه محمدرضا داورزنی رییس فعلى فدراسیون والیبال آخرىن نفرى بود كه در روز پايانى ثبت نام اقدام به نامزد شدن براى چهار سال آينده كرد.
بر اين اساس چهار نفر برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال نامزد شدند که فهرست آنان به قرار زیر است: حمید شکتوکچی، على رحمانیون ، علیرضا سلیمی آوانسر و محمد رضا داورزني.
با اين تفاسير پرونده این چهار نامزد برای تایید احراز صلاحیت به دفتر مجامع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان ارسال خواهد شد تا پس از تایید صلاحیت کاندیدا ها از سوی وزارت ورزش تاریخ برگزاری مجمع انتخابات تعیین و اعلام شود. پيش از اين قرار بود اين انتخابات در بهمن ماه برگزار شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار