علی عسکری رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از سمت خود استعفا کرد و این استعفا مورد موافقت وزیر اقتصاد قرار گرفته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی عسکری رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از سمت خود استعفا کرد و این استعفا مورد موافقت وزیر اقتصاد قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش از سید کامل تقوی نژاد مدیرعامل فعلی بانک سپه به عنوان گزینه علی طیب نیا وزیر اقتصاد برای سازمان امور مالیاتی کشور یاد می شود.

انتصاب تقوی نژاد بر ریاست سازمان امور مالیاتی کشور باید ابتدا به تائید هیات دولت رسیده و سپس با حکم وزیر اقتصاد وی رسما به این سمت منصوب خواهد شد.

لازم به ذکر است عسکری دوم مهرماه سال 88 به ریاست سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد و با انتقال دولت به حسن روحانی در سال 92 وزیر اقتصاد وی را در سمتش ابقاء کرد.

بر پایه این گزارش شنیده ها حاکی است برخی فشارها سبب استعفای عسکری از ریاست سازمان امور مالیاتی کشور شده است.

همچنین مدتی است که شکایت از سازمان امور مالیاتی بابت مالیات اصناف زیاد شده و این انتقادات وزیر اقتصاد را مجاب به پذیرفتن این استعفا کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: استعفا ، مالیات ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
خداحافظ داروغه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
خداروشکر ک رفت.دلمون از دستش خون بود.همین جوریش کار نیست وضع بازار کساد اینا هم مالیات های سنگین از مردم میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
در خاتمه خبر اعلام شده علت استعفا فشار اصناف بوده.!!! واقعاً جای تاسف داره. ادعاهای بی منطق اصناف و لابی های قدرت اصناف بی دلیل باعث این موضوع شده. که پیامد ان جزء کاهش وصل مالیات نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
ماليات را يكبار از كارخانه ها و توزيع كنندگان اصلي بگيرن امكانات کمه اما مالياتها اروپائيه
چرا بايد در اين شرايط ركود 20 در صد قيمت تمام شده كالاها مربوط به ماليات باشد؟
9% ارزش افزوده و 11% ديگر به طرق و بهانه هاي مختلف مثل ماليا بر حمل - ماليات بر سوخت - ماليات بر درآمد و ...
دولت چه امكاناتي داده كه اينهمه ماليات ميخواد
صندوق فروش را براي فروشندگان حذف كنند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
خداروشکر،بنده شاهدبودم طرف بخاطر دوسه میلیون تومن وازروی ناآگاهی رفته کارت بازرگانی گرفته و داده به تاجر وتاجره رفته واردات میلیاردی کرده و ایشون وسازمان مطبوعش مالیات چند میلیاردی رو از اون بدبختی میخواد بگیره که بخاطر نداری و داشتن مشکلات متعدد مالی راضی شده درمقابل. دومیلیون کارت بازرگانی شو داده به تاجر غافل ازاینکه مالیات ملیاردی در انتظارشه،حتی سازمان مربوطه رفته پس انداز چندصدهزارت و منی اون بیچاره رو ضبط کرده، طرف میلیاردها پول نقد دولت وملتو ور داشته ورسما نمیده و هیچ اتفاقی نمی افته ولی شما اون پدر بیچاره ای که بخاطر درمان بچه ش رفته دوسه تومن گرفته و علمی هم نسبت به عاقبت این ماجرا نداشته، باید بره پس اندازشو ورداره و ضبط کنه تا یارو ازگشنگی بمیره؟؟بنده شخصا شاهد این موضوع بودم کسیکه حقوق 600 تومنی داره و دوسال پس انداز کرده بود به مبلغ یک ونیم تا پول عمل جمع کنه واسه بچه ش مالیات اومده ضبط کرده پولو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
واقعاً غير منصفانه و با قلدرى ماليات ميگيرن اميدوارم كه يه رحمى به اين مردم كه خودشون توى اين ركود و كسادى كمرشون خم شده بكنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
با این اوصاف و این اتتصاب خارج از سازمان شاید طرح جامع مالیاتی اجرا نشه . یا جوری اجرا میشه که فرسنگها با اهدافش فاصله داشته باشه.
آخرین اخبار