تیم بسکتبال آینده‌سازان میهن اصفهان در غیاب سنتر مونته‌نگرویی خود 90 بر 61 مغلوب شهرداری اراک شد.

به گزارش خبرنگار توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال آینده‌سازان میهن اصفهان و شهرداری اراک از هفته نخست دور دوم رقابت‌های بسکتبال سوپرلیگ بسکتبال ایران، ساعت 16 امروز در سالن شهدای مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند. 

آینده‌سازان که پس از برد نیروی زمینی دوباره بحران‌زده شدند، در این دیدار اسلاوکو، سنتر مونته‌نگرویی خود را هم در اختیار نداشتند. این بازیکن که به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش مدتی است در تمرینات تیمش شرکت نمی‌کرد، در نخستین دیدار آینده‌سازان از دور دوم سوپرلیگ بسکتبال هم غایب بود و گفته می‌شود وی به حالت قهر اردوی نماینده نصف‌جهان را ترک کرده است. 

کوارتر نخست دیدار تیم‌های آینده‌سازان میهن و شهرداری اراک با برتری 23 بر 11 به سود شاگردان محمد کسایی‌پور به پایان رسید. در کوارتر دوم هم شرایط مشابه 10 دقیقه نخست بود و اراکی‌ها با برتری 22 بر 13 مقابل میزبان خود، در پایان نیمه نخست 45 بر 24 برنده به رختکن رفتند. 
شاگردان امید دادفرنیا، نیمه دوم را جدی‌تر آغاز کردند و با نمایش متفاوتی نسبت به 2 وقت قبلی، در کوارتر سوم به پیروزی 17 بر 16 رسیدند اما این برتری هم دردی را از آینده‌سازان دوا نکرد. در کوارتر پایانی شهرداری اراک بازهم ابتکار عمل را به دست گرفت و ضمن برتری 29 بر 20 در 10 دقیقه چهارم، موفق شد در مجموع 90 بر 61 میزبان خود را شکست دهد. 

تیم شهرداری اراک با این پیروزی 16 امتیازی شد تا امتیازاتش با همنام گرگانی خود مساوی شود اما شاگردان کسایی‌پور به دلیل شکست در بازی رودرو مقابل شهرداری گرگان، در رتبه پنجم باقی مانند. 

تیم شهرداری اراک هم با توجه به پیروزی نیروی زمینی مقابل شهرداری تبریز، با 11 امتیاز به قعر جدول سقوط کرد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.